Even voorstellen

Iris

Zingen is haar passie. Iris doet daarom zowel leadzang als backing vocals. Ze maakt er graag een feestje van en de boel aan elkaar praten tijdens optredens is haar wel toevertrouwd. Ze houd zich tevens bezig met de Facebook pagina van Soundbites. Bovendien heeft ze ook nog eens een goed gevoel voor ritme.

Peter

Tenminste, dat vind de drummer van de band, Peter. Hij zorgt ervoor dat alle bytes de maat houden en hem ontgaat niets wanneer hij naar muziek luistert. Verder is hij verantwoordelijk voor de website.

Renee

Renee zingt de meeste achtergrond partijen, heeft al jaren ervaring in allerlei bandjes en vrolijkt iedereen op met haar stralende aanwezigheid

Robert

Bassist laid-back Robert is onze rots in de branding. Hij heeft veel podium ervaring opgedaan in het verleden, straalt de nodige rust uit, heeft verstand van geluid en is dan ook de geluidsman van Soundbites.

Jan

Onze Jan zorgt voor structuur en met zijn snaren betovert hij de zaal... Sommige liedjes worden ook door Jan gezongen. Wanneer u ons boekt hoort u hem misschien heel relaxed "Stir it up" van Bob Marley zingen.

Rien

Rien de toetsenist maakt met zijn veelzijdige keybords alle liedjes compleet, of het nu een ondergrondje of een solo is Rien draait er zijn hand niet voor om.